გაკვეთილის გეგმა
|
Climate
change
|
|||
საგანი
|
ინგლისური
|
|||
მასწავლებელი
|
თეონა ზუხბაია
|
|||
სწავლების საფეხური/კლასი / ხანგრძლივობა
|
საბაზო VII
/ I
დონე (45წთ)
|
|||
მოსწავლეთა პროფილი
|
20 მოსწავლე. კლასში არ არის სსსმ მოსწავლე
|
|||
გაკვეთილის მნიშვნელობა
აქტუალობა
|
გაკვეთილი აქტუალურია, მოსწავლეები მსჯელობენ, ენობრივ კონსტრუქციებზე დაყრდნობით
საუბრობენ, გამოხატავენ საკუთარ დამოკიდებულებას.
თანამშრომლობენ, ივსებენ
ლექსიკურ მარაგს
|
|||
მიზანი
|
·
მოსწავლემ შეძლოს წაიკითხოს და გაიგოს თხრობითი
ტექსტი.
·
მოსწავლემ შეძლოს
ნაცნობ თემატიკაზე აგებული ტექსტის მოსმენა და გაგება.
·
მოსწავლემ შეძლოს გამოიყენოს
სტრატეგიები გრამატიკის ათვისების გასაადვილებლად.
|
|||
ე.ს.გ-ს მისაღწევი შედეგები
|
უცხ.ს.I.2. მოსწავლეს
შეუძლია ნაცნობ თემატიკაზე აგებული ტექსტის მოსმენა და გაგება.
უცხ.ს.I.13. მოსწავლეს
შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს თხრობითი ტექსტი.
უცხ.ს.I.35. მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს სტრატეგიები
გრამატიკის ათვისების გასაადვილებლად.
|
|||
ორგანიზების ფორმა
|
საკლასო, ინდივიდუალური
|
|||
გაკვეთილის მსვლელობა
საკლასო მენეჯმენტი
|
A-ფაზა-გამოწვევა
აქტივობა N1-მისალმება,საორგანიზაციო საკითხის
მოგვარება, გაკვეთილის თემის, მიზნისა და შეფასების კრიტერიუმების გაცნობა (2წთ)
აქტივობის მიზანი: მიზნის შინაარსის მკაფიოდ განმარტება.
აქტივობა N2 წინარე ცოდნის გააქტიურება; (3 წთ) მთელი კლასი.
აქტივობის მიზანი: მოსწავლეებში ინტერესის გაღვივება,
მოტივირება
აქტივობის აღწერა:
მოსწავლეებს
ვთხოვ ასოციაციურ რუკაზე დაააფიქსირონ ამინდთან დაკავშირებული ზედსართავი სახელები
B-ფაზა. შინაარსის რეალიზება;
აქტივობა N3. ტექსტის წაკითხვა და თარგმნა მშობლიურ ენაზე. (10წთ)
აქტივობის მიზანი: კითხვის უნარის განვითარება.
აქტივობის აღწერა: მოსწავლეები კითხულობენ ტექსტს
და თარგმნიან ქართულად. ვურივებ სტიკერზე დაწერილ უცხო სიტყვებს ინდივიდუალურად.
ტექსტის წაკითხვის შემდეგ ასრულებენ დავალებას: სწორი სიტყვის არჩევა;
1. Сentral England is hotter / colder than 30 years ago.
2. Spring in Britain is earlier / later.
3. It’s Easier / moredifficult to be sure about
rain.
აქტივობა N4. ცოდნის კონსტრუირება
(8
წთ).
აქტივობის მიზანი: ზედსართავი სახელის შედარებითი
ხარისხის გაგება.
აქტივობის აღწერა: მოსწავლეებს განვუმარტავ ზედსართავ სახელს და
მის შედარებით ხარისხს, თუ როგორ იწარმოება ერთმარცვლიანი(-er)და ორმარცვლიანი (ან მეტი)
(more) ზედსართავი სახელის შედარებითი ხარისხი.
მაგ: It’s hotter in Madrid than in
Moscow.
Nino is more beautiful than Kate.
აქტივობა N5. ბარათებზე მუშაობა
(5
წთ).
აქტივობის მიზანი: ზედსართავი სახელის წარმოება შედარებით
ხარისხში.
აქტივობის აღწერა:
ინდივიდუალურად
ვურიგებ მოსწავლეებს ბარათზე მოცემულ 10 ზედსართავ სახელს და ვთხოვ მოსწავლეებს აწარმოონ
მათი შედარებითი ხარისხი.
მაგ: сold
----------------
expensive----------------
hot-----------------
big -----------------------
exiting------------- famous-------------------
short---------------
happy---------------------
sunny--------------
difficult------------------
აქტივობა N6. მოსმენა.
(3 წთ)
აქტივობის მიზანი:
მოსმენის უნარის
განვითარება.
აქტივობის აღწერა:
მოსწავლეებს
ინდივიდუალურად ვურიგებ შესაბამისი დონის
სიმღერის ტექსტს, სადაც გამოტოვებულია 5 ზედსართავი სახელი. ისტ-ს
გამოყენებით მოსწავლეებს ვასმენინიბ სიმღერას:
ისინი უსმენენ
და პარალელურად ავსებენ გამოტოვებულ სიტყვებს. შემდეგ დაფაზე ვაკრავ ტექსტის სწორ ვარიანტს.
(იხ. დანართი N1)
აქტივობა N7. ლაპარაკი
(8 წთ)
აქტივობის მიზანი:
მეტყველების
უნარის განვითარება;
აქტივობის აღწერა: ვეკითხება მოსწავლეებს, თუ როგორი ამინდია დღეს?
ცხელა, ცივა, მზეა თუ წვიმს?
What the weather like today? Is
it hot or cold, sunny or rainy?
მოსწავლეები პასუხობენ:
It’s sunny.
It’s hot.
It’s cloudy და ა.შ.
შემდეგ მოსწავლეები თავად უსვამენ ერთმანეთს კითხვებს და პასუხობენ: -What kind of weather
do you like or dislike?
-I like /
dislike…
აქტივობა 8. საშინაო დავალება (2წთ)
აქტივობის მიზანი: მიწოდებული მასალის განმტკიცება;
აქტივობის აღწერა: მოსწავლეებს ვაძლევს საშინაო დავალებას
და ინსტრუქციას. (გვ. 58-59).
აქტივობა N9. შეფასების გამოყენება( 4-წთ)
აქტივობის მიზანი: მოსწავლეთა მიღწევების დაფიქსირება.
აქტივობის აღწერა: ვაჯამებ გაკვეთილს, ვურიგებ გასასვლელ
ბილეთებს, ვაძლევ როგორც განმსაზღვრელ, ასევე განმავითარებელ კომენტარს.
|
|||
რესურსი
|
სახელძღვანელო, ბარათები, გასასვლელი ბილეთები, ფანქარი,
დაფა, ცარცი, აუდიო-ვიდეო მასალა.
|
მე-7 კლასის გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment