ს ი
ლ ა ბ უ ს ი
მასწავლებლის სახელი, გვარი: თეონა ზუხბაია
(591 71 36 74
სასწავლო კურსი: ინგლისური
კლასი: I სასწავლო საფეხური: დაწყებითი
სასწავლო კურსის ფორმა
სავალდებულო +
დამატებითი სავალდებულო – არჩევითი – ფაკულტატური – |
სასწავლო კურსის ხანგრძლივობა და
კვირეული დატვირთვა
I სემესტრი 29 სთ II სემესტრი 32
სთ
წლიური 61 სთ
კვირეული 2 სთ
|
შეფასება
ქულობრივი _
ჩათვლითი –
კომენტარით + დახასიათებითი შეფასება +
|
შეფასების ტიპები
|
|
განმავითარებელი
|
სიტყვიერი კომენტარი,
წერილობითი რეცენზია, წერილობითი რჩევები თვითშეფასება, ურთიერთშეფასება
|
სასწავლო კურსის მიზნები
·
განუვითარდეს ენების ეფექტურად სწავლის უნარი
·
მოზარდის გონებრივი და ფსიქო-ემოციური პოტენციალის ამოქმედება და განვითარება (აღქმა, მეხსიერება, ფანტაზია, წარმოსახვა, მრავალგვარი
აზროვნება და სხვა);
·
დადებითი დამოკიდებულებების
ჩამოყალიბება საკუთარი თავის, სხვების, სწავლის, საგნის, უცხო სამყაროს მიმართ;
·
სასიცოცხლო უნარ-ჩვევების
განვითარება, რომელთაგან სწავლის ამ ეტაპზე პრიორიტეტულია ნებისყოფა, ყურადღების
მობილიზება, წესების დაცვა და პატივისცემა, სასწავლო ნივთების/საქმიანობის
მოწესრიგება, თანამშრომლობა (მუშაობა წყვილად, გუნდურად, ურთიერთდახმარება), შემოქმედებითობა.
სასწავლო კურსის ამოცანები
·
მოსწავლის ინტერესის სტიმულირება,
·
მოტივაციის
გაძლიერება:
·
მართლწერისა და მართლმეტყველების
საბაზისო ნორმების ცოდნა.
·
სამეტყველო და ენობრივი უნარ-ჩვევების
განვითარება.
·
გრამატიკული , ლექსიკური ცოდნა.
·
უცხოური ენების სწავლის სურვილი
·
ენობრივი -კულტურული კუთვნილების
განცდა.
|
ძირითადი თემები
|
||||
|
სთ.რაოდ.
|
ინდიკატორები
|
||
Welcome unit
New
words and speaking გვ. 4-23
|
19
|
უცხ.დ I.1. უცხ.დ
I.5.
უცხ.დ I.7 უცხ.დ I.8
უცხ.დ I.12 უცხ.დ I.13
|
||
Unit – 1
Hello,Mr. Jolly! გვ. 24-31
|
12
|
უცხ.დ I.1. უცხ.დ I.2
უცხ.დ I.5 უცხ.დ I.6
უცხ.დ I.7 უცხ.დ I.8
უცხ.დ I.9 უცხ.დ
I.10
|
||
Unit
– 2 Mr.
Jolly’s shop გვ.
32-39
|
10
|
უცხ.დ I.1. უცხ.დ
I.2
უცხ.დ I.5
უცხ.დ I.6
უცხ.დ I.7 უცხ.დ I.8
უცხ.დ I.9 უცხ.დ I.13
|
||
Unit – 3
Good morning გვ. 40-47
|
10
|
უცხ.დ I.1. უცხ.დ I.2
უცხ.დ I.4 უცხ.დ
I.6
უცხ.დ I.7 უცხ.დ I.8
უცხ.დ I.9 უცხ.დ
I.10
|
||
სწავლა-სწავლების მეთოდები, ფორმები, რესურსები
|
||||
სწავლის მეთოდები
|
გონებრივი იერიში,თვალსაჩინოება,დემონსტრირება,როლური
თამაში,კითხვა-პასუხი,პაუზებით კითხვა.
|
|||
სწავლების ფორმები
|
ინდივიდუალური,წყვილებში, ჯგუფური,
|
|||
სავალდებულო მატერიალური რესურსები
|
სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა, ცარცი, პოსტერები,ფლეშქარდი,
აუდიო მასალა.
|
|||
სავალდებულო ლიტერატურა
|
English
World (Macmillan) I დონე
|
|||
მისაღწევი შედეგები
·
მოსწავლეს შეუძლია
ასოების, სიტყვების წერა
·
ამოიცნობს ზეპირმეტყველებაში შესასწავლ და ხშირად გამოყებულ სიტყვებს.
·
შეუძლია სიტყვების , წინადადებების
გაშიფრვა-წაკითხვა
·
გამომუშავებული აქვს ელემენტარული
ფონოლოგიური უნარ-ჩვევები
·
შეუძლია ინგლისური ენის ბგერების,
ჟღერადობის, ინტონაციების აღქმა , მიბაძვა -გამეორება.
|
აუცილებელი მინიმუმი, კლასიდან
კლასში გადასასვლელად
·
მოსწავლეს შეუძლია
მასწავლებლის მითითებების გაგება
·
შეუძლია, ასოების , სიტყვების
წერა.
·
ცდილობს უცნობი სიტყვების, გამოთქმების ,დამოუკიდებლად ამოცნობას
ნაცნობ ვერბალურ თუ არა ვერბალურ ელემენტებზე დაყრდნობით.
·
ასხვავებს ნაბეჭდ და ნაწერ ასოებს.
·
შეუძლია სასწავლო საქმიანობის
ორგანიზება.
|
სამუშაო დისციპლინა
გაცდენების დასაშვები რაოდენობა - 18 სთ.
|
No comments:
Post a Comment