სილაბუსი

   
ს ი ლ ა ბ უ ს ი

მასწავლებლის სახელი, გვარი:  თეონა ზუხბაია 
(591 71 36 74

სასწავლო კურსი: ინგლისური
კლასი: I                         სასწავლო საფეხური: დაწყებითი


სასწავლო კურსის ფორმა

სავალდებულო                                    +
დამატებითი სავალდებულო           
არჩევითი                                              
ფაკულტატური                                  


სასწავლო კურსის ხანგრძლივობა და კვირეული დატვირთვა

             I სემესტრი           29 სთ                                                   II სემესტრი           32 სთ
              წლიური              61 სთ                                                     კვირეული             2  სთ

                                                                    შეფასება

        ქულობრივი _                                                 ჩათვლითი 
       კომენტარით +                                                დახასიათებითი შეფასება +


შეფასების ტიპები
განმავითარებელი
სიტყვიერი კომენტარი, წერილობითი რეცენზია, წერილობითი რჩევები თვითშეფასება, ურთიერთშეფასება

სასწავლო კურსის მიზნები

·         განუვითარდეს ენების ეფექტურად სწავლის უნარი
·         მოზარდის გონებრივი და ფსიქო-ემოციური პოტენციალის ამოქმედება და განვითარება (აღქმა, მეხსიერება, ფანტაზია, წარმოსახვა, მრავალგვარი აზროვნება და სხვა);
·         დადებითი დამოკიდებულებების ჩამოყალიბება საკუთარი თავის, სხვების, სწავლის, საგნის, უცხო სამყაროს მიმართ;
·         სასიცოცხლო უნარ-ჩვევების განვითარება, რომელთაგან სწავლის ამ ეტაპზე პრიორიტეტულია ნებისყოფა, ყურადღების მობილიზება, წესების დაცვა და პატივისცემა, სასწავლო ნივთების/საქმიანობის მოწესრიგება, თანამშრომლობა (მუშაობა წყვილად, გუნდურად, ურთიერთდახმარება), შემოქმედებითობა.


                                                 
                                               
                                                  სასწავლო კურსის ამოცანები
·         მოსწავლის ინტერესის სტიმულირება,
·          მოტივაციის გაძლიერება:
·         მართლწერისა და მართლმეტყველების საბაზისო ნორმების ცოდნა.
·         სამეტყველო და ენობრივი უნარ-ჩვევების განვითარება.
·         გრამატიკული , ლექსიკური ცოდნა.
·         უცხოური ენების სწავლის სურვილი
·         ენობრივი -კულტურული კუთვნილების განცდა.
                                                    


ძირითადი თემები


სთ.რაოდ.
           ინდიკატორები

Welcome unit   
                   New words and speaking        გვ. 4-23
       19
უცხ.დ I.1.      უცხ.დ I.5.      
უცხ.დ I.7       უცხ.დ I.8
უცხ.დ I.12     უცხ.დ I.13    

Unit – 1     Hello,Mr. Jolly!                        გვ. 24-31
       12
უცხ.დ I.1.      უცხ.დ I.2      
უცხ.დ I.5       უცხ.დ I.6
უცხ.დ I.7       უცხ.დ I.8 
უცხ.დ I.9       უცხ.დ I.10

Unit – 2      Mr. Jolly’s shop                        გვ. 32-39
       10
 უცხ.დ I.1.      უცხ.დ I.2      
 უცხ.დ I.5       უცხ.დ I.6
 უცხ.დ I.7       უცხ.დ I.8 
 უცხ.დ I.9       უცხ.დ I.13

Unit – 3      Good morning                          გვ. 40-47
       10
უცხ.დ I.1.      უცხ.დ I.2      
უცხ.დ I.4      უცხ.დ I.6
უცხ.დ I.7       უცხ.დ I.8 
უცხ.დ I.9       უცხ.დ I.10


სწავლა-სწავლების მეთოდები, ფორმები, რესურსები
სწავლის მეთოდები
გონებრივი იერიში,თვალსაჩინოება,დემონსტრირება,როლური თამაში,კითხვა-პასუხი,პაუზებით კითხვა.
სწავლების ფორმები
ინდივიდუალური,წყვილებში, ჯგუფური,
სავალდებულო მატერიალური რესურსები
სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა, ცარცი, პოსტერები,ფლეშქარდი,
აუდიო მასალა.
სავალდებულო ლიტერატურა
English World (Macmillan) I დონე

                                    მისაღწევი შედეგები

·         მოსწავლეს შეუძლია ასოების, სიტყვების წერა
·         ამოიცნობს ზეპირმეტყველებაში  შესასწავლ და ხშირად გამოყებულ სიტყვებს.
·         შეუძლია სიტყვების , წინადადებების გაშიფრვა-წაკითხვა
·         გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ფონოლოგიური უნარ-ჩვევები
·         შეუძლია ინგლისური ენის ბგერების, ჟღერადობის, ინტონაციების აღქმა , მიბაძვა -გამეორება.
   
         აუცილებელი მინიმუმი, კლასიდან კლასში გადასასვლელად

·         მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის მითითებების გაგება
·         შეუძლია, ასოების , სიტყვების წერა.
·         ცდილობს უცნობი  სიტყვების, გამოთქმების ,დამოუკიდებლად ამოცნობას ნაცნობ ვერბალურ თუ არა ვერბალურ ელემენტებზე დაყრდნობით.
·         ასხვავებს ნაბეჭდ და ნაწერ ასოებს.
·         შეუძლია სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება.




სამუშაო დისციპლინა

     გაცდენების დასაშვები რაოდენობა - 18 სთ.






No comments:

Post a Comment