დამტკიცებულია
უცხოური ენის კათედრის N2 სხდომაზე
კათედრის
ხელმძღვანელი: ______________/თეონა
ზუხბაია/
კონკურსებისათვის/ოლიმპიადებისათვის/
შეჯიბრებებისათვის
მოსწავლეების მოსამზადებელი
პროგრამა
სკოლის დასახელება
|
სსიპ ხობის
მუნიციპალიტეტის სოფელ საჯიჯაოს N1 საჯარო სკოლა
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
პროგრამის დასახელება
|
ინგლისური
ენა-კლასგარეშე საქმიანობა-
კონკურსებისათვის/ოლიმპიადებისათვის/
შეჯიბრებებისათვის
მოსწავლეების
მოსამზადებელი პროგრამა
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
პროგრამის ტიპი
|
კლასგარეშე დამატებითი საქმიანობა მოსწავლეების (მე-7, მე-8 კლასი) ჯგუფთან
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
პროგრამის ხანგრძლივობა
|
1 თვე (იანვარი)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სწავლების ენა
|
ქართული
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
პროგრამის შემუშავებისთარიღი და განახლებისსაკითხი
|
პროგრამა შემუშავებულია 2017-2018 სასწავლო წელს. განახლებადია ყოველ სასწავლო წელს მოთხოვნებისა და
საჭიროებების შესაბამისად.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
პროგრამაზე
დაშვების მოთხოვნები, წინაპირობები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
v მოსწავლეების მოთხოვნილებები, ინტერესები და
ინდივიდუალური შესაძლებლობები;
v კონკურსებისათვის/ოლიმპიადებისათვის/შეჯიბრებებისათვის
მოსწავლეების მომზადება;
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
პროგრამის
მიზნები და ამოცანები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
· მოსწავლეთა აკადემიური და ინტელექტუალური
უნარების განვითარების ხელშეწყობა;
· მოსწავლეთა სოციალური ურთიერთობების განვითარების
გაუმჯობესება.
· ტექნოლოგიური შესაძლებლობების ეფექტიანად
გამოყენება; ინფორმაციის მოპოვება, დამუშავება და ანალიზი:
· საკუთარი შესაძლებლობებისა და ინტერესების
განვითარება და მათი რეალიზება;
· მოსწავლეებისათვის აზროვნების უნარის განვითარება;
· დამოუკიდებელი უნარების განვითარების ხელშეწყობა;
· ცხოვრებისეული ამოცანების გადასაწყვეტად საჭირო ცოდნის გადაცემა და ამ ცოდნის პრაქტიკულად გამოყენების უნარისგანვითარება.
· დროის მართვა ეფექტურად.
მოტივაციის ამაღლება.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ძირითადი
უნარ-ჩვევები, რომელთა გამომუშავებასაც ხელს უწყობს პროგრამა:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. ენობრივი ცოდნა და უნარები
·
ლექსიკური ცოდნა
·
გრამატიკული ცოდნა
·
ლექსიკური და გრამატიკული უნარ-ჩვევები (ცოდნის კონტექსტში
გამოყენება)
·
გამოთქმა
·
მართლწერა
კომუნიკაციური უნარები
·
კითხვა-გაგება
·
ხმამაღალი კითხვა
·
მოსმენა-გაგება
·
ზეპირი კომუნიკაცია (ინტერაქცია, გაბმული ლაპარაკი, ზეპირი
გამოსვლები)
·
წერითი კომუნიკაცია
კულტურა
სასიცოცხლო უნარ-ჩვევები
·
შემოქმედებითობა
·
თანამშრომლობა (მეწყვილესთან, ჯგუფის წევრებთან)
·
სასწავლო სტრატეგიების გააზრებულად
გამოყენება (კითხვის, წერის, მოსმენისა და ზეპირმეტყველების)
·
სტრატეგიების გააზრებულად გამოყენება სასწავლო საქმიანობის
ხელშეწყობის მიზნით
·
სასწავლო აქტივობებში მონაწილეობის ხარისხი
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
პროგრამაში
გამოყოფილი მიმართულებები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
დასახული მიზნების უზრუნველსაყოფად
უცხოური ენის სწავლება შვიდი მიმართულებით გაიშლება: მოსმენა, კითხვა, წერა, ლაპარაკი,
სწავლის სწავლა, კულტურათა დიალოგი, უცხოური ენის პრაქტიკული გამოყენება.
ოგრამაში გამოყოფილია ოთხი მიმართულება
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
მიმართულების
ძირითადი მიზნები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
მოსმენა
- მოსწავლე შეძლოს მასწავლებლის მითითებებისა და სავარჯიშოს უმარტივესი ინსტრუქციების გაგება.მოსმენილი
ილუსტრირებული
აღწერითი/ნარატიული ხასიათის ტექსტების გაგება. შინაარსის
გასაგებად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
კითხვა - მოსწავლემ შეძლოს სიტყვების, წინადადებების გაშიფრვა-წაკითხვა. მოსწავლემ შეძლოს მცირე ზომის ილუსტრირებული ტექსტების გაგება და მათში ინფორმაციის
მოძიება.
წერა - მოსწავლემ შეძლოს სიტყვების, წინადადებების წერა.
ლაპარაკი - მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ელემენტარული
ფონოლოგიური უნარ- ჩვევები. მოსწავლემ შეძლოს უცხოური ენის ბგერების, ჟღერადობის, ინტონაციის აღქმა, მიბაძვა-გამეორება. შეძლოს მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.
რ კულტურათა დიალოგი-მოსწავლემ შეძლოს ინფორმაციის ამოცნობა კულტურის სფეროდან,
უცხო და მშობლიური სოციოკულტურული გარემოს შედარება.ების 1.1
· სწავლის სწავლა-მოსწავლემ შეძლოს სასწავლო
საქმიანობის ორგანიზება. იყოს აქტიურად
ჩაბმული სასწავლო პროცესში.მოსწავლეს
გამომუშავებული ჰქონდეს
თანაკლასელებთან და მასწავლებელთან თანამშრომლობის საწყისი ჩვევები.
ბ2.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სწავლების
მეთოდები და სტრატეგიები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
· ინდივიდუალური მუშაობა;
· წყვილებში მუშაობა;
· ჯგუფური მუშაობა;
· ურთიერთსწავლება.
· ინფორმაციის მოპოვება ორგანიზება.
· შეჯამება და დასკვნების გამოტანა,
· ჩანაწერების გაკეთება,
· ტესტირება (როგორც ცოდნის შემოწმების მეთოდი);
· თანატოლთა შეფასება;
· გონებრივი იერიში
· ბარათებით მუშაობა;
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
განსახორციელებელი
აქტივობები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
No comments:
Post a Comment