საგნობრივი
კათედრა
(ამონარიდი ეროვნული სასწავლო გეგმიდან)
(ამონარიდი ეროვნული სასწავლო გეგმიდან)
1.
სკოლა ვალდებულია საგნობრივი ჯგუგების მიხედვით შექმნას
კათედრები, რომლებშიც გაერთიანებული იქნება საგნობრივი ჯგუფების ყველა მასწავლებელი.
იმ შემთხვევაში, თუ სკოლაში საგნობრივი ჯგუფების თითო მასწავლებელია, შესაძლებელია
სხვადასხვა საგნობრივი ჯგუფის პედაგოგები ერთ კათედრაზე გაერთიანდნენ (მაგ., მათემატიკასა
და საბუნებისმეტყველო მეცნიერების); აგრეთვე შესაძლებელია სკოლამ შექმნას დაწყებითი
საფეხურის კათედრა.
2.
კათედრების-ფუნქციები:
ა)-საგნობრივი-ჯგუფის-საგნის/საგნების-სწავლების-კოორდინირება;
ბ)-ეს-პუნქტი-ამოღებულია;
გ) კათედრის წევრთა შორის გამოცდილების გაზიარება წარმატებების წინაპირობათა განსაზღვრა და პრობლემების-გადაჭრის-გზების-ძიება;
დ) საგაკვეთილო პროცესისთვის მასწავლებელთა პროფესიული განვითარებისა და სასკოლო ბიბლიოთეკისთვის საგანმანათლებლო რესურსების შერჩევა და პედაგოგიური საბჭოსთვის წარდგენა;
ე) სხვა კათედრებთან კოორდინირებული მუშაობა (მაგ., ისტორისაა და ქართულ ენასა და ლიტერატურაში საერთო თემატიკის შეთანხმება ექსკურსიებზე საერთო დავალებების მოფიქრება და-სხვ.);
ვ) ზრუნვა მასწავლებლის პროფესიული განვითარებისთვის რეკომენდაცითარებისთვის რეკომენდაციების შემუშავება სწავლა-სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიებისა და დანერგვასთან-დაკავშირებირებით;
ზ) რეკომენდაციების დამუშავება სწავლა-სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიებისა და დანერგვასთან=დაკავშირებირებით;
თ) შემაჯამებელი დავალებების ამსახველი დოკუმენტაციის, მოსწავლეთა აკადემიური მიღწევებისა და=გაცდენების=ანალიზი.
ა)-საგნობრივი-ჯგუფის-საგნის/საგნების-სწავლების-კოორდინირება;
ბ)-ეს-პუნქტი-ამოღებულია;
გ) კათედრის წევრთა შორის გამოცდილების გაზიარება წარმატებების წინაპირობათა განსაზღვრა და პრობლემების-გადაჭრის-გზების-ძიება;
დ) საგაკვეთილო პროცესისთვის მასწავლებელთა პროფესიული განვითარებისა და სასკოლო ბიბლიოთეკისთვის საგანმანათლებლო რესურსების შერჩევა და პედაგოგიური საბჭოსთვის წარდგენა;
ე) სხვა კათედრებთან კოორდინირებული მუშაობა (მაგ., ისტორისაა და ქართულ ენასა და ლიტერატურაში საერთო თემატიკის შეთანხმება ექსკურსიებზე საერთო დავალებების მოფიქრება და-სხვ.);
ვ) ზრუნვა მასწავლებლის პროფესიული განვითარებისთვის რეკომენდაცითარებისთვის რეკომენდაციების შემუშავება სწავლა-სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიებისა და დანერგვასთან-დაკავშირებირებით;
ზ) რეკომენდაციების დამუშავება სწავლა-სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიებისა და დანერგვასთან=დაკავშირებირებით;
თ) შემაჯამებელი დავალებების ამსახველი დოკუმენტაციის, მოსწავლეთა აკადემიური მიღწევებისა და=გაცდენების=ანალიზი.
3.
კათედრების=მოწყობა:
ა)=კათედრის თავმჯდომარეს ირჩევს კათედრა ერთი სასწავლო წლის ვადით;
ბ) ერთი და იმავე პირის არჩევა კათედრის თავმჯდომარედ შესაძლებელია ზედიზედ სამჯერ.
ა)=კათედრის თავმჯდომარეს ირჩევს კათედრა ერთი სასწავლო წლის ვადით;
ბ) ერთი და იმავე პირის არჩევა კათედრის თავმჯდომარედ შესაძლებელია ზედიზედ სამჯერ.
4.
კათედრის=თავმჯდომარის=ფუნქციებია:
ა) კათედრის შეხვედრების ორგანიზება (დღის წესრიგის მომზადება, ოქმებისა და სხვა დოკუმენტაციის=წარმოება-შენახვა);
ბ) სკოლის მართვის ორგანოებისათვის კათედრის შეხვედრების შედეგად მიღებულ გადაწყვეტილებათა მიწოდება (მაგ., გრიფმინიჭებული სახელმძღვანელოებისა და სხვა სასწავლო მასალის=არჩევის=თაობაზე);
გ) პროფესიული განვითარებისთვის სასარგებლო აქტივობების (კოლეგებთან შეხვედრების, ტრენინგების,=კონფერენციების=და=სხვ.)=ორგანიზება.
ა) კათედრის შეხვედრების ორგანიზება (დღის წესრიგის მომზადება, ოქმებისა და სხვა დოკუმენტაციის=წარმოება-შენახვა);
ბ) სკოლის მართვის ორგანოებისათვის კათედრის შეხვედრების შედეგად მიღებულ გადაწყვეტილებათა მიწოდება (მაგ., გრიფმინიჭებული სახელმძღვანელოებისა და სხვა სასწავლო მასალის=არჩევის=თაობაზე);
გ) პროფესიული განვითარებისთვის სასარგებლო აქტივობების (კოლეგებთან შეხვედრების, ტრენინგების,=კონფერენციების=და=სხვ.)=ორგანიზება.
5. კათედრა იკრიბება სემესტრში მინიმუმ ორჯერ. კათედრა
აუცილებლად უნდა შეიკრიბოს სასწავლო=წლის=დაწყებამდე
სკოლის
მისია
ისეთი სასწავლო გარემოს
შექმნა და შენარჩუნება, რომლის საშუალებითაც თითოეული მოსწავლე შეძლებს ეროვნული სტანდარტით
გათვალისწინებული შედეგების მიღწევას. კრიტიკულად მოაზროვნე, დამოუკიდებელი, კონკურენტუნარიან პიროვნად
ჩამოყალიბებას. აღნიშნული შედეგის მიღწევისთვის სკოლა გამოიყენებს ურთიერთთანამშრომლობის
მრავალფეროვან სისტემას.
სკოლის პრიორიტეტებია:
Ø მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლება, სადაც ყველა მოზარდი გამოავლენს თავისი შესაძლებლობების მაქსიმუმ;.
Ø მშობლის და საზოგადოების დაახლოება სკოლასთან;
Ø მოზარდებში პასუხისმგებლობის გრძნობის განვითარება, როგორც ქვეყნის, ოჯახის, ასევე გარესამყაროს წინაშე;
Ø ჯანსაღი ცხოვრების წესის დამკვიდრება, მოზარდების როგორც სულიერი, ასევე ფიზიკური აღზრდისათვის მაქსიმალურად ეფექტური გარემოს შექმნა;
Ø ტოლერანტი, სამართლიანი, საზოგადოებრივი წესრიგის დამცველი, კანონმორჩილი პატრიოტი მოქალაქის ჩამოყალიბება.
bdcabd
უცხოური ენის კათედრის მიერ არჩეული
სახელმძღვანელოთა ნუსხა
2017-2018 სასწ. წელი
უცხოური ენის კათედრის მიერ არჩეული
სახელმძღვანელოთა ნუსხა
2017-2018 სასწ. წელი
კლასი
|
საგანი
|
ავტორი
|
გამომცემლობა
|
|
I
|
ინგლისური
|
English World – 1
|
Mary Bowen
Liz Hocking
|
macmillan
|
II
|
ინგლისური
|
English World – 1
|
Mary Bowen
Liz Hocking
|
macmillan
|
III
|
ინგლისური
|
English World – 2
|
Mary Bowen
Liz Hocking
|
macmillan
|
IV
|
ინგლისური
|
English World – 3
|
Mary Bowen
Liz Hocking
|
macmillan
|
V
|
ინგლისური
|
English World – 4
|
Mary Bowen
Liz Hocking
|
Macmillan
|
VI
|
ინგლისური
|
English World – 4
|
Mary Bowen
Liz Hocking
|
Macmillan
|
VII
|
ინგლისური
|
New
Inspiration – 1
|
Judy Garton-Spranger
Philip Prowse
|
Macmillan
|
VIII
|
ინგლისური
|
New
Inspiration – 2
|
Judy Garton-Spranger
Philip Prowse
|
Macmillan
|
IX
|
ინგლისური
|
New
Inspiration – 3
|
Judy Garton-Spranger
Philip Prowse
|
Macmillan
|
X
|
ინგლისური
|
Gateway - A2
|
David Spencer
|
Macmillan
|
XI
|
ინგლისური
|
Gateway – B1
|
David Spencer
|
Macmillan
|
XII
|
ინგლისური
|
Gateway – B1+
|
David Spencer
|
Macmillan
|
V
|
რუსული
|
ბ1
|
ბარსეგოვა
|
ოცდამეერთე
|
VI
|
რუსული
|
ბ2
|
ბარსეგოვა
|
ოცდამეერთე
|
VII
|
რუსული
|
ს1
|
ლორთქიფანიძე
ჩხეიძე
|
ინტელექტი
|
VIII
|
რუსული
|
ს2
|
ლორთქიფანიძე
ჩხეიძე
|
ინტელექტი
|
IX
|
რუსული
|
ს3
|
ლორთქიფანიძე
ჩხეიძე
|
ინტელექტი
|
X
|
რუსული
|
ს1
|
ლორთქიფანიძე
ჩხეიძე
|
ინტელექტი
|
XI
|
რუსული
|
ს5
|
ლორთქიფანიძე
ჩხეიძე
|
ინტელექტი
|
XII
|
რუსული
|
ს7
|
ლორთქიფანიძე
ჩხეიძე
|
ინტელექტი
|
X
|
გერმანული
|
Optimal A2
|
M.Muller
|
ბაკურ სულაკაური
|
XII
|
გერმანული
|
Optimal B1
|
H.Funk M.Koithan
M.muller
|
ბაკურ სულაკაური
|
No comments:
Post a Comment