შემაჯამებელი დავალების ანალიზი
კლასი VIII
საგანი - ინგლისური
პედაგოგი
-თეონა ზუხბაია
შემაჯამებელი
დავალების რაოდენობა - 5
შემაჯამებელი
სამუშაოს შესრულების ფორმა - ტესტირება
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი
დავალებების შეფასებები
N
|
სახელი
გვარი
|
მიღებული ქულა
დავალება N1
|
მიღებული ქულა
დავალება N2
|
მიღებული ქულა
დავალება N3
|
მიღებული ქულა
დავალება N4
|
მიღებული ქულა
დავალება N5
|
1
|
ადონია თემური
|
5
|
5
|
6
|
6
|
5
|
2
|
ადონია ლიკა
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
3
|
ახალაია გიორგი
|
9
|
9
|
10
|
10
|
10
|
4
|
გვასალია ბექა
|
5
|
5
|
6
|
6
|
5
|
5
|
თირქია კოკა
|
5
|
6
|
6
|
5
|
6
|
6
|
კვარაცხელია ნოდარი
|
10
|
10
|
10
|
10
|
10
|
7
|
კვარაცხელია ლალიკა
|
9
|
8
|
9
|
10
|
10
|
8
|
კვარაცხელია ლიკა
|
9
|
8
|
9
|
10
|
9
|
9
|
კუჭავა მეგი
|
5
|
6
|
7
|
8
|
5
|
10
|
ნადრაია ლუკა
|
8
|
7
|
9
|
8
|
10
|
11
|
საბაშვილი ანა
|
10
|
7
|
9
|
10
|
10
|
12
|
სოხაძე ლიკა
|
5
|
5
|
5
|
6
|
5
|
13
|
უბილავა გოგა
|
5
|
5
|
5
|
6
|
6
|
14
|
უბილავა მეგი
|
10
|
10
|
10
|
10
|
10
|
15
|
ქაჯაია ელენე
|
10
|
10
|
10
|
10
|
10
|
16
|
შეროზია შალვა
|
5
|
5
|
5
|
5
|
6
|
17
|
ცანავა გიგი
|
10
|
9
|
9
|
10
|
10
|
18
|
ხორავა ქრისტინა
|
5
|
5
|
5
|
6
|
5
|
19
|
ქვარცხავა თემური
|
|
|
7
|
6
|
4
|
20
|
ქვარცხავა მილაგრესი
|
|
|
7
|
6
|
8
|
საგნობრივი
სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
N
|
კლასში ჩატარებული
შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
|
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე
გადის?
|
1
|
N1 25 /10/2017
|
უცხ.ს.II.20.
მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს და იყენებს ელემენტარულ
ენობრივ ფორმებს.
უცხ.ს.II.21. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს წერის სათანადო სტრატეგიებს.
|
2
|
N2 19 /12/2017
|
უცხ.ს.II.20.
მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს და იყენებს ელემენტარულ
ენობრივ ფორმებს.
უცხ.ს.II.21. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს წერის სათანადო სტრატეგიებს.
|
3
|
N3 07/03/2018
|
უცხ.ს.II.20.
მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს და იყენებს ელემენტარულ
ენობრივ ფორმებს.
უცხ.ს.II.21. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს წერის სათანადო სტრატეგიებს.
|
4
|
N4 18/04/2018
|
უცხ.ს.II.20.
მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს და იყენებს ელემენტარულ
ენობრივ ფორმებს.
უცხ.ს.II.21. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს წერის სათანადო სტრატეგიებს.
|
5
|
N5 08/06/2018
|
უცხ.ს.II.20.
მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს და იყენებს ელემენტარულ
ენობრივ ფორმებს.
უცხ.ს.II.21. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს წერის სათანადო სტრატეგიებს.
|
შემაჯამებელი დავალების
შეფასების სქემები
1-2 ქულა
|
Ø ვერ ასრულებს შემაჯამებელ დავალებებს;
Ø აუთვისებელი დარჩა გავლილი მასალის
უმეტესობა;
Ø დასახული მიზნების ნაწილი ელემენტარულ დონეზეა მიღწეული, ნაწილი მიუღწეველია;
|
3-4 ქულა
|
Ø გავლილი მასალის ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ დონეზე;
|
5 ქულა
|
Ø გავლილი მასალა დამაკმაყოფილებელ
დონეზეა ათვისებულია;
|
6 ქულა
|
Ø გავლილი მასალის ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ
დონეზე,
ნაწილი-საშუალო დონეზე;
|
7 ქულა
|
Ø გავლილი მასალა ათვისებულია საშუალო
დონეზე, დასახული ნიზნები მიღწეულია საშუალო
დონეზე;
|
8 ქულა
|
Ø გავლილი მასალის ნაწილი ათვისებულია
დამაკმაყოფილებელ დონეზე, ნაწილი-მაღალ დონეზე;
Ø დასახული მიზნების ერთი ნაწილი დამაკმაყოფილებელ დონეზეა მიღწეული, ნაწილი- მაღალ დონეზე;
|
9 ქულა
|
Ø გავლილი მასალის უმეტესობა ათვისებულია
მაღალ დონეზე;
|
10 ქულა
|
Ø
გავლილი მასალა მაღალ დონეზეა ათვისებული;
Ø
დასახული მიზნები მიღწეულია მაღალ დონეზე;
|
* თითოეული შემაჯამებელი
დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომლებიც დანართის
სახით დაერთვება
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების
ანალიზი
შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
|
||||||||
N1
შემაჯამებელი
|
N2
შემაჯამებელი
|
N3
შემაჯამებელი
|
N4
შემაჯამებელი
|
N5
შემაჯამებელი
|
||||
კლასის საშუალო არითმეტიკული ქულა ამ შემაჯამებელში
|
7
|
7
|
7
|
8
|
7
|
|||
რა გაუჭირდა კლასს ამ
შემაჯამებელში
|
გავლილი მასალა ათვისებულია საშუალო დონეზე, დასახული ნიზნები მიღწეულია საშუალო დონეზე;
|
გავლილი მასალა ათვისებულია საშუალო დონეზე, დასახული ნიზნები მიღწეულია საშუალო დონეზე;
|
გავლილი მასალა ათვისებულია საშუალო დონეზე, დასახული ნიზნები მიღწეულია საშუალო დონეზე;
|
დასახული მიზნების ერთი ნაწილი დამაკმაყოფილებელ დონეზეა მიღწეული, ნაწილი- მაღალ დონეზე;
|
გავლილი მასალა ათვისებულია საშუალო დონეზე, დასახული ნიზნები მიღწეულია საშუალო დონეზე;
|
|||
|
||||||||
რეკომენდაციები
|
სასურველი იქნება უფრო აქტიურად და
ინტენსიურად ვიმუშაოთ შემაჯამებელ დავალებებზე. მივცეთ თითოეულ მოსწავლეს
განმარტებები დაშვებულ შეცდომებთან დაკავშირებით.
|
|||||||
მიღებული
შედეგების ანალიზი: მე-8 კლასში 2017-2018 სასწავლო წლის პირველ სემესტრში მქონდა 2 შემაჯამებელი სამუშაო, ხოლო მეორე სემესტრში 3. თითოეული მათგანი ტესტური ტიპის იყო. სამუშაოები დაყოფილი იყო ორ ან სამ კატეგორიად: იყო დახურული და ღია კითხვებიც, ასევე შესაბამისობების დადგენაც. შემაჯამებელი სამუშაოები მოსწავლეების ინდივიდუალურ შესაძლებლობებს იყო მორგებული და მან გამოავლინა მათი ძლიერი და სუსტი მხარეები.
შემაჯამებელი სამუშაოს ძლიერ მხარედ მიმაჩნია ის, რომ იძლევა შესაძლებლობას შეფასდეს მოსწავლეთა მიღწევები და მათი შედეგების გაცნობის შემდეგ შესაბამისი ღონისძიებები გატარდეს. შემაჯამებელი სამუშაო მოსწავლესაც აძლევს საშუალებას განახორციელოს საკუთარი წარმატება-წარუმატებლობის მონიტორინგი.
|
დასკვნა: საბოლოო ჯამში მუშაობით კმაყოფილი არ ვარ რადგან ე.ს.გ-ით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები დაკმაყოფილებული იქნა
ნაწილობრივ.
რეკომენდაცია:
უფრო მეტი ყურადღება დავუთმო შემაჯამებელ დავალებებს. მივცე მოსწავლეებს განმარტებები დაშვებულ შეცდომებთან
დაკავშირებით.
პედაგოგის ხელმოწერა:
|
|
No comments:
Post a Comment