დამტკიცებულია
უცხოური ენის კათედრის N2 სხდომაზე
კათედრის
ხელმძღვანელი: _______________ /თეონა ზუხბაია/
კონკურსებისათვის/ოლიმპიადებისათვის/
შეჯიბრებებისათვის
მოსწავლეების
მოსამზადებელი პროგრამა
სკოლის დასახელება
|
სსიპ ხობის მუნიციპალიტეტის სოფელ საჯიჯაოს N1
საჯარო სკოლა
|
||||||||
პროგრამის დასახელება
|
ინგლისური ენა -კლასგარეშე საქმიანობა-
ოლიმპიადისათვის მოსწავლეების
მოსამზადებელი პროგრამა
|
||||||||
პროგრამის ტიპი
|
კლასგარეშე დამატებითი საქმიანობა მოსწავლეების
(მე-3 კლასი) ჯგუფთან
|
||||||||
პროგრამის ხანგრძლივობა
|
3 თვე
|
||||||||
სწავლების ენა
|
ქართული
|
||||||||
პროგრამის შემუშავების თარიღი და განახლების
საკითხი
|
პროგრამა
შემუშავებულია 2017 წელს. განახლე-
ბადია
ყოველ სასწავლო წელს მოთხოვნებისა და საჭიროებების შესაბამისად.
|
||||||||
პროგრამაზე
დაშვების მოთხოვნები, წინაპირობები
|
|||||||||
v მოსწავლეების მოთხოვნილებები,
ინტერესები და ინდივიდუალური შესაძლებლობები;
კონკურსებისათვის/ოლიმპიადებისათვის/შეჯიბრებებისათვის მოსწავლეების მომზადება;
|
|||||||||
პროგრამის მიზნები და ამოცანები
|
|
||||||||
მოსწავლეთა აკადემიური და ინტელექტუალური უნარების განვითარების
მოსწავლეთა სოციალური ურთიერთობების განვითარების გაუმჯობესება.
ტექნოლოგიური შესაძლებლობების ეფექტიანად გამოყენება;
ინფორმაციის მოპოვება, დამუშავება და ანალიზი;
საკუთარი შესაძლებლობებისა და ინტერესების განვითარება
და რეალიზება;
მ მოსწავლეებისათვის აზროვნების უნარის განვითარება;
· დამოუკიდებელი უნარების განვითარების ხელშეწყობა;
დროის მართვა ეფექტურად. მოტივაციის ამაღლება.
|
ხელშეწყობა;
|
||||||||
ძირითადი უნარ-ჩვევები, რომელთა
გამომუშავებასაც ხელს უწყობს პროგრამა
|
|
||||||||
1. ენობრივი ცოდნა და უნარები
·
ლექსიკური ცოდნა
·
გრამატიკული ცოდნა
·
ლექსიკური და გრამატიკული უნარ-ჩვევები
(ცოდნის კონტექსტში გამოყენება)
·
გამოთქმა
·
მართლწერა
კომუნიკაციური უნარები
·
კითხვა-გაგება
·
ხმამაღალი კითხვა
·
მოსმენა-გაგება
·
ზეპირი კომუნიკაცია (ინტერაქცია,
გაბმული ლაპარაკი, ზეპირი გამოსვლები)
·
წერითი კომუნიკაცია
კულტურა
სასიცოცხლო უნარ-ჩვევები
·
შემოქმედებითობა
·
თანამშრომლობა (მეწყვილესთან,
ჯგუფის წევრებთან)
·
სასწავლო სტრატეგიების გააზრებულად გამოყენება
(კითხვის, წერის, მოსმენისა და ზეპირმეტყველების)
·
სტრატეგიების გააზრებულად
გამოყენება სასწავლო საქმიანობის ხელშეწყობის მიზნით
·
სასწავლო აქტივობებში
მონაწილეობის ხარისხი
|
|
||||||||
პროგრამაში გამოყოფილი მიმართულებები
|
|||||||||
დასახული მიზნების უზრუნველსაყოფად
უცხოური ენის სწავლება შვიდი მიმართულებით გაიშლება: მოსმენა, კითხვა, წერა, ლაპარაკი,
სწავლის სწავლა, კულტურათა დიალოგი, უცხოური ენის პრაქტიკული გამოყენება.
|
|||||||||
მიმართულების ძირითადი მიზნები
|
|||||||||
მოსმენა - მოსწავლე შეძლოს მასწავლებლის
მითითებებისა და სავარჯიშოს უმარტივესი
ინსტრუქციების გაგება.მოსმენილი
ილუსტრირებული აღწერითი / ნარატიული ხასიათის ტექსტების გაგება. შინაარსის გასაგებად სათანადო
სტრატეგიების გამოყენება.
კითხვა - მოსწავლემ შეძლოს სიტყვების, წინადადებების
გაშიფრვა-წაკითხვა. მოსწავლემ შეძლოს
მცირე ზომის ილუსტრირებული ტექსტების გაგება და მათში ინფორმაციის
მოძიება.
წერა
- მოსწავლემ შეძლოს სიტყვების, წინადადებების წერა.
ლაპარაკი - მოსწავლეს
გამომუშავებული
აქვს ელემენტარული ფონოლოგიური უნარ- ჩვევები. მოსწავლემ შეძლოს უცხოური ენის ბგერების, ჟღერადობის,
ინტონაციის აღქმა, მიბაძვა-გამეორება. შეძლოს
მარტივ
ინტერაქციაში მონაწილეობა.
კულტურათა დიალოგი-მოსწავლემ შეძლოს ინფორმაციის ამოცნობა
კულტურის სფეროდან, უცხო და მშობლიური
სოციოკულტურული გარემოს შედარება.ების 1.1
· სწავლის სწავლა-მოსწავლემ შეძლოს სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება. იყოს აქტიურად ჩაბმული სასწავლო პროცესში.მოსწავლეს გამომუშავებული
ჰქონდეს თანაკლასელებთან და მასწავლებელთან თანამშრომლობის საწყისი
ჩვევები.
|
|||||||||
სწავლების მეთოდები და სტრატეგიები
|
|||||||||
ი ინდივიდუალური მუშაობა;
· წყვილებში მუშაობა;
· ჯგუფური მუშაობა;
· ურთიერთსწავლება.
· ინფორმაციის მოპოვება
ორგანიზება.
· შეჯამება და დასკვნების
გამოტანა,
· ჩანაწერების გაკეთება,
· ტესტირება (როგორც ცოდნის შემოწმების მეთოდი);
· თანატოლთა შეფასება;
· გონებრივი იერიში
· ბარათებით მუშაობა;
|
|||||||||
განსახორციელებელი
აქტივობები
|
|||||||||
N
|
T თემა
|
მი მიზანი
|
აქტივობა
|
რესურსი
|
თარიღი
|
ხანგ.
|
|||
111 1
|
Noun & Number
არსებითი
სახელი და მისი რიცხვი
რ
|
ა არსებითი სახელის
მრავლობითი
რიცხვის წარმოება
დაბოლოებების
თავისებურებებიდან
გამომდინარე
|
აქტივობა
1.
გასული წლწბის
ოლიმპიადის ნიმუშების შესაბამისი თემის
ტიპური სავარჯიშოების განხილვა;
აქტივობა
2.
ინტერნეტ რესურსით მოძიებადა მსჯელობა
შესაბამის თეორიულ მასალასთან დაკავშირებით; kings,ge everest.ge
აქტივობა
3.
მასალის განმტკიცების მიზნით მრავალფეროვანი
სავარჯიშოების შესრულება.ინდივიდუალურად, წყვილებსა თუ ჯგუფში დავალების ტიპიდან
გამომდინარე. საჭირო სკაფოლდინგის გათვალისწინებით;
|
დ დაფა, ცარცი, ტესტები
შესაბამის თემაზე,
გასული წლების ნიმუშები სხვადასხვა
ოლიმპიადები-დან; kings.ge,
everest.ge
გ
|
20.19.2017
25.09.2017
30.09.2017
|
45 45 წთ
45 წთ
45 წთ
|
|||
2 2
|
Demonstrative
pronouns & There is / There are; (ჩვენებითი ნაცვალსახელები/ კონსტრუქცია There
is / There are;
|
ჩვენებითი ნაცვალსახელების
This/These / That/Those -ის გამოყენება ახლოს მდებარე და შორს მდებარე
ადამიანებისა და საგნების აღსანიშნავად.
მათი გამოყენება მხოლობითსა და
მრავლობით არსებით სახელებთან.
There is / There are
კონსტრუქციის გამოყენება რაიმეს პირველად აღნიშვნისას.
|
აქტივობა
1.
გასული წლწბის
ოლიმპიადის ნიმუშების შესაბამისი თემის
ტიპური სავარჯიშოების განხილვა;
აქტივობა
2.
ინტერნეტ რესურსით მოძიებადა მსჯელობა
შესაბამის თეორიულ მასალასთან დაკავშირებით; kings,ge everest.ge
აქტივობა
3.
მასალის განმტკიცების მიზნით მრავალფეროვანი
სავარჯიშოების შესრულება.ინდივიდუალურად, წყვილებსა თუ ჯგუფში დავალების ტიპიდან
გამომდინარე. საჭირო სკაფოლდინგის გათვალისწინებით;
|
დაფა, ცარცი, ტესტები შესაბამის თემაზე,
გასული წლების ნიმუშები სხვადასხვა
ოლიმპიადებიდან; kings.ge, everest.ge
|
5.10.2017
10.10.2017
15.10.2017
|
45 წთ
45 წთ
45წთ
|
|||
3
|
Personal
& Objective
pronouns (პირის ნაცვალსახელები / ობიექტური ბრუნვა)
|
პირის ნაცვალსახელების და მათი ობიექტური ბრუნვის გამოყენება
წინადადებაში.
|
აქტივობა
1.
გასული წლების
ოლიმპიადის ნიმუშების შესაბამისი თემის
ტიპური სავარჯიშოების განხილვა;
აქტივობა
2.
ინტერნეტ რესურსით მოძიებადა მსჯელობა
შესაბამის თეორიულ მასალასთან დაკავშირებით; kings,ge everest.ge
აქტივობა
3.
მასალის განმტკიცების მიზნით მრავალფეროვანი
სავარჯიშოების შესრულება.ინდივიდუალურად, წყვილებსა თუ ჯგუფში დავალების ტიპიდან
გამომდინარე. საჭირო სკაფოლდინგის გათვალისწინებით;
|
დაფა, ცარცი, ტესტები შესაბამის თემაზე,
გასული წლების ნიმუშები სხვადასხვა
ოლიმპიადებიდან; kings.ge, everest.ge
|
20.10.2017
25.10.2017
30.10.2017
|
45 წთ
45 წთ
45 წთ
|
|||
4
|
Noun Determiners
(many
/ much / a lot of / little / few)
(არსებითი სახელის
მსაზღვრე-ლები)
|
არსებითი სახელის მსაზღვრელების გამოყენება თვლად და უთვლად არებით
სახელებთან.
|
აქტივობა 1.
გასული წლების
ოლიმპიადის ნიმუშების შესაბამისი თემის
ტიპური სავარჯიშოების განხილვა;
აქტივობა
2.
ინტერნეტ რესურსით მოძიებადა მსჯელობა
შესაბამის თეორიულ მასალასთან დაკავშირებით; kings,ge everest.ge
აქტივობა 3.
მასალის განმტკიცების მიზნით
მრავალფეროვანი სავარჯიშოების შესრულება.ინდივიდუალურად, წყვილებსა თუ ჯგუფში
დავალების ტიპიდან გამომდინარე. საჭირო სკაფოლდინგის გათვალისწინებით;
|
დაფა, ცარცი, ტესტები შესაბამის თემაზე,
გასული წლების ნიმუშები სხვადასხვა
ოლიმპიადებიდან; kings.ge, everest.ge
|
5.11.2017
10.11.2017
15.11.2017
|
45 წთ
45 წთ
45 წთ
|
|||
5
|
Article (განუსაზრღვრე-ლი
არტიკლი a
/ an )
|
განუსაზღვრელი a / an არტიკლის
განსხვავება ერთმანეთისგან და მათი გამოყენება წინადადებაში.
|
აქტივობა 1.
გასული წლების
ოლიმპიადის ნიმუშების შესაბამისი თემის
ტიპური სავარჯიშოების განხილვა;
აქტივობა
2.
ინტერნეტ რესურსით მოძიებადა მსჯელობა
შესაბამის თეორიულ მასალასთან დაკავშირებით; kings,ge everest.ge
აქტივობა
3.
მასალის განმტკიცების მიზნით მრავალფეროვანი
სავარჯიშოების შესრულება.ინდივიდუალურად, წყვილებსა თუ ჯგუფში დავალების ტიპიდან
გამომდინარე. საჭირო სკაფოლდინგის გათვალისწინებით;
|
დაფა, ცარცი, ტესტები შესაბამის თემაზე,
გასული წლების ნიმუშები სხვადასხვა
ოლიმპიადებიდან; kings.ge, everest.ge
|
20.11.2017
24.11.2017
28.11.2017
|
45წთ
45 წთ
45 წთ
|
|||
6
|
Auxilari ‘’ to be’’ in the Present
Simple & Past Simple(‘’to be დამხმარე ზმნა აწმყო და წარსულ დროში)
|
დამხმარე ზმნა ‘’ to be’’-ს უღლება
აწმყოსა და წარსულ დროში. მისი გამოყენება წინადადებაში.
|
აქტივობა
1.
გასული წლების
ოლიმპიადის ნიმუშების შესაბამისი თემის
ტიპური სავარჯიშოების განხილვა;
აქტივობა
2.
ინტერნეტ რესურსით მოძიებადა მსჯელობა
შესაბამის თეორიულ მასალასთან დაკავშირებით; kings,ge everest.ge
აქტივობა
3.
მასალის განმტკიცების მიზნით მრავალფეროვანი
სავარჯიშოების შესრულება.ინდივიდუალურად, წყვილებსა თუ ჯგუფში დავალების ტიპიდან
გამომდინარე. საჭირო სკაფოლდინგის გათვალისწინებით;
|
დაფა, ცარცი, ტესტები შესაბამის თემაზე,
გასული წლების ნიმუშები სხვადასხვა
ოლიმპიადებიდან; kings.ge, everest.ge
|
2.12.2017
6.12.2017
10.12.2017
|
45 წთ
45 წთ
45 წთ
|
|||
7
|
Tresent Simple & Past Simple (აწმყო მარტივი
და აწმყო განგრძობითი დრო)
|
აწმყო მარტივი დროის და
აწმყო განგრძობითი დროების წარმოება და ერთმანეთთან შედარება. დროის მიმანიშნებელი სიტყვების საშუალებით
ზმნების სწორად დროში გამოყენება.
|
აქტივობა
1.
გასული წლების
ოლიმპიადის ნიმუშების შესაბამისი თემის
ტიპური სავარჯიშოების განხილვა;
აქტივობა
2.
ინტერნეტ რესურსით მოძიებადა მსჯელობა
შესაბამის თეორიულ მასალასთან დაკავშირებით; kings,ge everest.ge
აქტივობა
3.
მასალის განმტკიცების მიზნით მრავალფეროვანი
სავარჯიშოების შესრულება.ინდივიდუალურად, წყვილებსა თუ ჯგუფში დავალების ტიპიდან
გამომდინარე. საჭირო სკაფოლდინგის გათვალისწინებით;
|
დაფა, ცარცი, ტესტები შესაბამის თემაზე,
გასული წლების ნიმუშები სხვადასხვა
ოლიმპიადებიდან; kings.ge, everest.ge
|
14.12.2017
18.12.2017
21.12.2017
|
45 წთ
45 წთ
45 წთ
|
|||
8
|
შემაჯამებელი შეხვედრა
|
შევაფასოთ საბოლოოდ გარკვეული
პერიოდის შედეგი;
|
შემუშავებული ანალოგიური ვარიანტის შესრულება
დამოუკიდებლად, დროის ლიმიტის დაცვით
|
სამუშაო ტესტები, საწერი
საშუალება;
|
24.12.2017
|
45წთ
|
|||
No comments:
Post a Comment