კინგსის მოსამზადებელი პროგრამა

დამტკიცებულია უცხოური ენის კათედრის N2 სხდომაზე
კათედრის ხელმძღვანელი: _______________ /თეონა ზუხბაია/

კონკურსებისათვის/ოლიმპიადებისათვის/
შეჯიბრებებისათვის
მოსწავლეების მოსამზადებელი პროგრამა

სკოლის დასახელება
სსიპ ხობის მუნიციპალიტეტის სოფელ საჯიჯაოს N1 საჯარო სკოლა
პროგრამის დასახელება
ინგლისური ენა -კლასგარეშე საქმიანობა-
ოლიმპიადისათვის მოსწავლეების მოსამზადებელი პროგრამა
პროგრამის ტიპი
კლასგარეშე დამატებითი საქმიანობა მოსწავლეების
(მე-3 კლასი)  ჯგუფთან
პროგრამის ხანგრძლივობა
3 თვე
სწავლების ენა
ქართული
პროგრამის შემუშავების თარიღი და განახლების
საკითხი
პროგრამა შემუშავებულია 2017 წელს. განახლე-
ბადია ყოველ სასწავლო წელს მოთხოვნებისა და საჭიროებების შესაბამისად.

პროგრამაზე დაშვების მოთხოვნები, წინაპირობები
v       მოსწავლეების მოთხოვნილებები, ინტერესები და ინდივიდუალური შესაძლებლობები; კონკურსებისათვის/ოლიმპიადებისათვის/შეჯიბრებებისათვის მოსწავლეების მომზადება;

პროგრამის მიზნები და ამოცანები

მოსწავლეთა აკადემიური და ინტელექტუალური უნარების  განვითარების
მოსწავლეთა სოციალური ურთიერთობების განვითარების გაუმჯობესება.
ტექნოლოგიური შესაძლებლობების ეფექტიანად გამოყენება;
ინფორმაციის მოპოვება, დამუშავება და ანალიზი;
საკუთარი შესაძლებლობებისა და ინტერესების განვითარება და რეალიზება;         
    მოსწავლეებისათვის აზროვნების უნარის განვითარება;
·       დამოუკიდებელი უნარების განვითარების ხელშეწყობა;
       დროის მართვა ეფექტურად.  მოტივაციის ამაღლება.

ხელშეწყობა;

ძირითადი უნარ-ჩვევები, რომელთა გამომუშავებასაც ხელს უწყობს პროგრამა

1.   ენობრივი ცოდნა და უნარები
·           ლექსიკური ცოდნა
·           გრამატიკული ცოდნა
·           ლექსიკური და გრამატიკული უნარ-ჩვევები (ცოდნის კონტექსტში გამოყენება)
·           გამოთქმა
·           მართლწერა
კომუნიკაციური უნარები
·           კითხვა-გაგება
·           ხმამაღალი კითხვა
·           მოსმენა-გაგება
·           ზეპირი კომუნიკაცია (ინტერაქცია, გაბმული ლაპარაკი, ზეპირი გამოსვლები)
·           წერითი კომუნიკაცია
კულტურა
  • შესწავლილი საკითხების ცოდნა
  • კულტურული თავისებურებების ამოცნობა-გაანალიზება
სასიცოცხლო უნარ-ჩვევები
·           შემოქმედებითობა
·           თანამშრომლობა (მეწყვილესთან, ჯგუფის წევრებთან)
·           სასწავლო სტრატეგიების გააზრებულად გამოყენება (კითხვის, წერის, მოსმენისა და ზეპირმეტყველების)
·           სტრატეგიების გააზრებულად გამოყენება სასწავლო საქმიანობის ხელშეწყობის მიზნით
·           სასწავლო აქტივობებში მონაწილეობის ხარისხი


პროგრამაში გამოყოფილი მიმართულებები
დასახული მიზნების უზრუნველსაყოფად უცხოური ენის სწავლება შვიდი მიმართულებით გაიშლება: მოსმენა, კითხვა, წერა, ლაპარაკი, სწავლის სწავლა, კულტურათა დიალოგი, უცხოური ენის პრაქტიკული გამოყენება.

მიმართულების ძირითადი მიზნები
        ოსმენა - ოსწავლე შეძლოს მასწავლებლის მითითებებისა და სავარჯიშოს უმარტივესი ინსტრუქციების გაგება.მოსმენილი ილუსტრირებული აღწერითი / ნარატიული ხასიათის ტექსტების გაგება. შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
       კითხვა - მოსწავლემ შეძლოს სიტყვების, წინადადებების გაშიფრვა-წაკითხვა. მოსწავლე შეძლოს მცირე ზომის ილუსტრირებული ტექსტების გაგება და მათში ინფორმაციის მოძიება.
       წერა - მოსწავლე შეძლოს სიტყვების, წინადადებების წერა.
      ლაპარაკი - მოსწავლე გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ფონოლოგიური უნარ- ჩვევები. მოსწავლე შეძლოს უცხოური ენის ბგერების, ჟღერადობის, ინტონაციის აღქმა, მიბაძვა-გამეორება. შეძლოს მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.
      კულტურათა დიალოგი-მოსწავლემ შეძლოს ინფორმაციამოცნობა კულტურის სფეროდან, უცხო და მშობლიურ სოციოკულტურული გარემოს შედარება.ების 1.1
·            სწავლის სწავლა-მოსწავლემ შეძლოს სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება. იყოს აქტიურად ჩაბმული სასწავლო პროცესში.მოსწავლეს გამომუშავებული ჰქონდეს თანაკლასელებთან და მასწავლებელთან თანამშრომლობის საწყისი ჩვევები.

სწავლების მეთოდები და სტრატეგიები
ი     ინდივიდუალური მუშაობა;
·            წყვილებში მუშაობა;
·            ჯგუფური მუშაობა;
·            ურთიერთსწავლება.
·            ინფორმაციის მოპოვება ორგანიზება.
·            შეჯამება და დასკვნების გამოტანა,
·            ჩანაწერების გაკეთება,
·            ტესტირება (როგორც ცოდნის შემოწმების მეთოდი);
·            თანატოლთა შეფასება;
·            გონებრივი იერიში
·            ბარათებით მუშაობა;
განსახორციელებელი აქტივობები
N
T     თემა
მი   მიზანი
           აქტივობა
რესურსი
      თარიღი
       ხანგ.
111 1
Noun & Number
არსებითი სახელი და მისი რიცხვი
  რ
ა     არსებითი სახელის
        მრავლობითი
        რიცხვის წარმოება
        დაბოლოებების
        თავისებურებებიდან
        გამომდინარე
       აქტივობა 1.
        გასული წლწბის
        ოლიმპიადის ნიმუშების შესაბამისი თემის ტიპური სავარჯიშოების განხილვა;

        აქტივობა 2.
         ინტერნეტ რესურსით მოძიებადა მსჯელობა შესაბამის თეორიულ მასალასთან დაკავშირებით; kings,ge everest.ge

        აქტივობა 3.
        მასალის განმტკიცების მიზნით მრავალფეროვანი სავარჯიშოების შესრულება.ინდივიდუალურად, წყვილებსა თუ ჯგუფში დავალების ტიპიდან გამომდინარე. საჭირო სკაფოლდინგის გათვალისწინებით;

  დ  დაფა, ცარცი, ტესტები შესაბამის თემაზე,
         გასული წლების ნიმუშები სხვადასხვა ოლიმპიადები-დან; kings.ge, everest.ge
      20.19.2017






25.09.2017







30.09.2017
45      45 წთ 






45 წთ







45 წთ
2    2
      Demonstrative pronouns & There is / There are; (ჩვენებითი ნაცვალსახელები/ კონსტრუქცია There is / There are;
ჩვენებითი ნაცვალსახელების This/These / That/Those -ის გამოყენება ახლოს მდებარე და შორს მდებარე ადამიანებისა და საგნების აღსანიშნავად.
მათი გამოყენება მხოლობითსა და მრავლობით არსებით სახელებთან.

There is / There are კონსტრუქციის გამოყენება რაიმეს პირველად აღნიშვნისას.

       აქტივობა 1.
        გასული წლწბის
        ოლიმპიადის ნიმუშების შესაბამისი თემის ტიპური სავარჯიშოების განხილვა;

        აქტივობა 2.
         ინტერნეტ რესურსით მოძიებადა მსჯელობა შესაბამის თეორიულ მასალასთან დაკავშირებით; kings,ge everest.ge

        აქტივობა 3.
        მასალის განმტკიცების მიზნით მრავალფეროვანი სავარჯიშოების შესრულება.ინდივიდუალურად, წყვილებსა თუ ჯგუფში დავალების ტიპიდან გამომდინარე. საჭირო სკაფოლდინგის გათვალისწინებით;

        დაფა, ცარცი, ტესტები შესაბამის თემაზე,
         გასული წლების ნიმუშები სხვადასხვა ოლიმპიადებიდან; kings.ge, everest.ge

    5.10.2017






10.10.2017







15.10.2017
       45 წთ






45 წთ







45წთ
      3  
Personal & Objective
         pronouns (პირის ნაცვალსახელები / ობიექტური ბრუნვა)
       პირის ნაცვალსახელების და მათი ობიექტური ბრუნვის გამოყენება წინადადებაში.
       აქტივობა 1.
        გასული წლების
        ოლიმპიადის ნიმუშების შესაბამისი თემის ტიპური სავარჯიშოების განხილვა;

        აქტივობა 2.
         ინტერნეტ რესურსით მოძიებადა მსჯელობა შესაბამის თეორიულ მასალასთან დაკავშირებით; kings,ge everest.ge

        აქტივობა 3.
        მასალის განმტკიცების მიზნით მრავალფეროვანი სავარჯიშოების შესრულება.ინდივიდუალურად, წყვილებსა თუ ჯგუფში დავალების ტიპიდან გამომდინარე. საჭირო სკაფოლდინგის გათვალისწინებით;

       დაფა, ცარცი, ტესტები შესაბამის თემაზე,
         გასული წლების ნიმუშები სხვადასხვა ოლიმპიადებიდან; kings.ge, everest.ge

        20.10.2017






25.10.2017







30.10.2017
       45 წთ






45 წთ







45 წთ
       4
Noun Determiners
(many / much / a lot of / little / few)
(არსებითი სახელის
         მსაზღვრე-ლები)
       არსებითი სახელის მსაზღვრელების გამოყენება თვლად და უთვლად არებით სახელებთან.
       აქტივობა 1.
        გასული წლების
        ოლიმპიადის ნიმუშების შესაბამისი თემის ტიპური სავარჯიშოების განხილვა;

        აქტივობა 2.
         ინტერნეტ რესურსით მოძიებადა მსჯელობა შესაბამის თეორიულ მასალასთან დაკავშირებით; kings,ge everest.ge
აქტივობა 3.
        მასალის განმტკიცების მიზნით მრავალფეროვანი სავარჯიშოების შესრულება.ინდივიდუალურად, წყვილებსა თუ ჯგუფში დავალების ტიპიდან გამომდინარე. საჭირო სკაფოლდინგის გათვალისწინებით;
        დაფა, ცარცი, ტესტები შესაბამის თემაზე,
         გასული წლების ნიმუშები სხვადასხვა ოლიმპიადებიდან; kings.ge, everest.ge

   5.11.2017






10.11.2017






15.11.2017
       45 წთ






45 წთ






45 წთ
       5
       Article (განუსაზრღვრე-ლი არტიკლი a / an )
       განუსაზღვრელი a / an არტიკლის განსხვავება ერთმანეთისგან და მათი გამოყენება წინადადებაში.
       აქტივობა 1.
        გასული წლების
        ოლიმპიადის ნიმუშების შესაბამისი თემის ტიპური სავარჯიშოების განხილვა;

        აქტივობა 2.
         ინტერნეტ რესურსით მოძიებადა მსჯელობა შესაბამის თეორიულ მასალასთან დაკავშირებით; kings,ge everest.ge

        აქტივობა 3.
        მასალის განმტკიცების მიზნით მრავალფეროვანი სავარჯიშოების შესრულება.ინდივიდუალურად, წყვილებსა თუ ჯგუფში დავალების ტიპიდან გამომდინარე. საჭირო სკაფოლდინგის გათვალისწინებით;

       დაფა, ცარცი, ტესტები შესაბამის თემაზე,
         გასული წლების ნიმუშები სხვადასხვა ოლიმპიადებიდან; kings.ge, everest.ge

     20.11.2017






24.11.2017







28.11.2017
       45წთ






45 წთ







45 წთ
        6
        Auxilari ‘’ to be’’ in the Present Simple & Past Simple(‘’to be დამხმარე ზმნა აწმყო და წარსულ დროში)
        დამხმარე ზმნა ‘’ to be’’-ს უღლება აწმყოსა და წარსულ დროში. მისი გამოყენება წინადადებაში.
       აქტივობა 1.
        გასული წლების
        ოლიმპიადის ნიმუშების შესაბამისი თემის ტიპური სავარჯიშოების განხილვა;

        აქტივობა 2.
         ინტერნეტ რესურსით მოძიებადა მსჯელობა შესაბამის თეორიულ მასალასთან დაკავშირებით; kings,ge everest.ge

        აქტივობა 3.
        მასალის განმტკიცების მიზნით მრავალფეროვანი სავარჯიშოების შესრულება.ინდივიდუალურად, წყვილებსა თუ ჯგუფში დავალების ტიპიდან გამომდინარე. საჭირო სკაფოლდინგის გათვალისწინებით;

        დაფა, ცარცი, ტესტები შესაბამის თემაზე,
         გასული წლების ნიმუშები სხვადასხვა ოლიმპიადებიდან; kings.ge, everest.ge

       2.12.2017






6.12.2017







10.12.2017
        45 წთ






45 წთ







45 წთ
        7
       Tresent  Simple & Past Simple (აწმყო მარტივი და აწმყო განგრძობითი დრო)
       აწმყო მარტივი დროის და აწმყო განგრძობითი დროების წარმოება და ერთმანეთთან  შედარება. დროის მიმანიშნებელი სიტყვების საშუალებით ზმნების  სწორად დროში გამოყენება.
       აქტივობა 1.
        გასული წლების
        ოლიმპიადის ნიმუშების შესაბამისი თემის ტიპური სავარჯიშოების განხილვა;

        აქტივობა 2.
         ინტერნეტ რესურსით მოძიებადა მსჯელობა შესაბამის თეორიულ მასალასთან დაკავშირებით; kings,ge everest.ge

        აქტივობა 3.
        მასალის განმტკიცების მიზნით მრავალფეროვანი სავარჯიშოების შესრულება.ინდივიდუალურად, წყვილებსა თუ ჯგუფში დავალების ტიპიდან გამომდინარე. საჭირო სკაფოლდინგის გათვალისწინებით;

       დაფა, ცარცი, ტესტები შესაბამის თემაზე,
         გასული წლების ნიმუშები სხვადასხვა ოლიმპიადებიდან; kings.ge, everest.ge

       14.12.2017







         18.12.2017







          21.12.2017

  
       45 წთ






         45 წთ







 45 წთ
       8
       შემაჯამებელი შეხვედრა
       შევაფასოთ საბოლოოდ გარკვეული პერიოდის შედეგი;
       შემუშავებული ანალოგიური ვარიანტის შესრულება დამოუკიდებლად, დროის ლიმიტის დაცვით
       სამუშაო ტესტები, საწერი საშუალება;
        24.12.2017
        45წთ


No comments:

Post a Comment